Movember hos Shell

Da nærmer vi oss årets Movember aksjon, og i samarbeid med P4 og Radiobilene, skal Shell donere bort en andel av sin omsetning på kaffe og bilvask for bevisstgjøring av menns helse.

Siden 2003 har Mo Bros vært levende reklameplakater for kampanjen som er direkte rettet mot å øke oppmerksomheten rundt prostatakreft.  Menn over hele verden engasjerer seg ved å klippe bort alt skjegget og la det gro uten noen form for klipping hele november måned.

Shell, P4 og Radiobilene kommer på til å stå på utvalgte bensinstasjoner på Østlandet for å prøve å øke oppmerksomheten blant bilistene som kjører forbi. Sigurd Sollien kommer også til å oppgradere de første bilene som kommer etter startskuddet hos P4 med DAB-biladaptere, i tillegg til flere andre giveaways på stasjonene. Så kom innom en av disse stasjonene i november, og gi ditt bidrag til menns helse i fremtiden:

1.    Nov Shell Fresh Mjøndalen (kl. 16-18)

15. Nov Shell Fresh Fokserød (kl. 16-18)

23. Nov Shell Fresh Lillestrøm (kl. 13-15)

26. Nov Shell Fresh Hafslund (Sarpsborg) (kl. 13-15)

 

Vel møtt hilsen Daniel i Radiobilene!