Siden 2003 har Mo Bros vært levende reklameplakater for kampanjen som er direkte rettet mot å øke oppmerksomheten rundt prostatakreft. Menn over hele verden engasjerer seg ved å klippe bort alt skjegget og la det gro uten noen form for klipping hele november måned.
Shell, P4 og Radiobilene kommer på til å stå på utvalgte bensinstasjoner på Østlandet for å prøve å øke oppmerksomheten blant bilistene som kjører forbi. Sigurd Sollien kommer også til å oppgradere de første bilene som kommer etter startskuddet hos P4 med DAB-biladaptere, i tillegg til flere andre giveaways på stasjonene. Så kom innom en av disse stasjonene i november, og gi ditt bidrag til menns helse i fremtiden:
1. Nov Shell Fresh Mjøndalen (kl. 16-18)
15. Nov Shell Fresh Fokserød (kl. 16-18)
23. Nov Shell Fresh Lillestrøm (kl. 13-15)
26. Nov Shell Fresh Hafslund (Sarpsborg) (kl. 13-15)
Vel møtt hilsen Daniel i Radiobilene!